Саўмін прыняў меры па паляпшэнні якасці аказання жыллёва-камунальных паслуг
Пастановай Савета Міністраў ад 22 сакавіка 2024 г. № 214 унесены змяненні ў пастанову Урада ад 18 верасня 2019 г. № 628 «Аб стварэнні рэспубліканскай сістэмы маніторынгу прыёму і выканання прэтэнзій грамадзян на якасць жыллёва-камунальных паслуг».
Дакументам прадугледжана стварэнне інтэграванай сістэмы прыёму, рэгістрацыі, перадачы з выкарыстаннем аўтаматызаванай сістэмы "Дыспетчарская служба" і кантролю за выкананнем прэтэнзій і заявак грамадзян аб неабходнасці ўстаранення недахопаў:
- па ўтрыманні і эксплуатацыі аб'ектаў інжынернай інфраструктуры;
- па ўтрыманні прыдамавых тэрыторый і зместу (эксплуатацыі) аб'ектаў знешняга добраўпарадкавання;
- на аказанне (выкананне) іншых паслуг (работ).
Гэта тычыцца заявак, якія паступілі на кароткі тэлефонны нумар 115, Інтэрнэт-партал «Мая Рэспублікі: 115.бел» або мабільны дадатак да Інтэрнэт-парталу «Мая Рэспублікі: 115.бел».
Гэтая інтэграваная сістэма будзе складацца з:
- абласных кантакт-цэнтраў, кантакт-цэнтра г. Мінска;
- выканаўцаў па аказанні ЖКП і іншых выканаўцаў – юрыдычных асоб або ІП, якія аказваюць (выконваюць) паслугі (работы) па зместу і эксплуатацыі аб'ектаў інжынернай інфраструктуры, зместу прыдамавых тэрыторый, зместу (эксплуатацыі) аб'ектаў знешняга добраўпарадкавання, іншыя паслугі (работы) у адпаведнасці з класіфікатарам аўтаматызаванай сістэмы "Дыспетчарская служба";
- дзяржаўнай установы «Рэспубліканскі інфармацыйны цэнтр жыллёва-камунальнай гаспадаркі» (у частцы ажыццяўлення маніторынгу прыёму і выканання прэтэнзій);
- мясцовых выканаўчых і распарадчых органаў.
Таксама пастановай зацверджана Інструкцыя па арганізацыі працы з прэтэнзіямі і заяўкамі.
Пастанова ўступае ў сілу з 28 сакавіка 2024 г.
Крыніца: Нацыянальны прававы Інтэрнэт-партал Рэспублікі Беларусь
Усе навіны