Тэрмін падачы заявак на Знак якасці прапанавана падоўжыць да 22 красавіка - Дзяржстандарт
Дзяржаўны камітэт па стандартызацыі прапанаваў прадоўжыць тэрмін падачы заявак на прысваенне Дзяржаўнага знака якасці да 22 красавіка. Аб гэтым журналістам паведаміла першы намеснік старшыні Дзяржстандарта Алена Маргунова, перадае карэспандэнт агенцтва "Мінск-Навіны".
— Пакуль вядзецца праца на ўзроўні абласных і Мінскага гарадскога выканкамаў. Кожны вытворца падае заяўку ў той выканкам. em>да якога ён ставіцца тэрытарыяльна. Прадпрыемствы ўдакладняюць, якія суправаджальныя дакументы трэба падаваць і як іх правільна запаўняць, якія павінны быць доказныя матэрыялы. /em> Акрамя таго, у выпадку правядзення параўнальнага аналізу шляхам выпрабаванняў патрабуецца пэўны час. Таму тэрмін падачы заявак на прысваенне Дзяржаўнага знака якасці мы прапанавалі працягнуць да 22 красавіка,— паведаміла прадстаўнік камітэта на Міжнародным форуме «Беларусь мясная».
Я. Маргунова таксама ўдакладніла, што Знак якасці будзе прысуджацца канкрэтнаму тавару прадпрыемства, які падаў заяўку.
— Вытворца сам павінен вызначыць, які від прадукцыі можа намінавацца з улікам крытэрыяў бяспекі, экалагічнасці, інавацыйнасці, тэхналагічнасці і эстэтычнасці. Знак — гэта сімвал вельмі высокага ўзроўню, і ён павінен быць эксклюзіўным. Хоць мы разумеем нашых вытворцаў, якія лічаць якаснай усю сваю прадукцыю. Падаючы заяўку, вытворца бярэ на сябе адказнасць, што гэтая прадукцыя будзе мець стабільную стабільнасць на працягу мінімум. em>двух гадоў, на якія выдаецца знак, — растлумачыла Е.Маргунова.
Даведачна
Згодна з Пастановай Саўміна № 224 ад 29 сакавіка 2024 г. «Аб парадку прысваення Дзяржаўнага знака якасці», Знак якасці штогод прысвойваецца харчовым таварам, прамысловым таварам для насельніцтва, прадукцыі вытворча-тэхнічнага прызначэння, вырабленым у Беларусі. Намінаваная прадукцыя павінна адпавядаць паказчыкам бяспекі, экалагічнасці, інавацыйнасці, тэхналагічнасці і эстэтычнасці.
На працягу двух гадоў з даты прысваення Знака якасці вытворца мае права выкарыстоўваць яго ў маркіроўцы прадукцыі, а таксама ў звязаных з ёй дакументах і рэкламных матэрыялах. Акрамя таго, яму пакладзены шэраг стымулюючых ільгот і прэферэнцый.
Крыніца: агенцтва "Мінск-Навіны"
Усе навіны